HaberlerSon haberleri okuyun

Sosyal Medya ile İşletmenizi Büyütün

Sosyal Medya ile İşletmenizi Büyütün

Sosyal medya, teknolojinin ve internetin devamlı değişim ve gelişim içerisinde olması ile gelişen kitle iletişim araçları arasında yer almaktadır. Dijital pazarlamanın bir kolu olan sosyal medya, kişilerin birbirleri ile iletişim kurmak için yoğun bir şekilde tercih ettiği bir mecradır. Bireyler Instagram, Twitter, Facebook ve Linked In gibi sosyal medya kanallarında çeşitli paylaşımlar yaparak varlıklarını sürdürmektedir. Tarih boyunca insanın olduğu ve yoğun bir şekilde kullandığı her yer bir reklam mecrası olarak ele alınmıştır. Örneğin gazete ve dergilerin yoğun bir şekilde okunduğu ve kullanıldığı dönemde en etkili reklam aracı gazeteler ve dergilerdi. Ancak günümüzde ise kişiler en yoğun olarak sosyal medya ve dijital kanalları tercih etmektedir. Bu doğrultuda markalarında söz konusu alanlarda varlıklarını sürdürerek hedef kitlelerine ulaşmaları gerekmektedir. Peki, işletmeler sosyal medyayı nasıl kullanmalıdır?

Sosyal Medya Markalar Tarafından Nasıl Kullanılmalıdır?

Her reklam ve pazarlama kanalının kendine has özellikleri bulunmaktadır. Sosyal medyanın da kendine has özellikleri göz önüne alınarak çeşitli stratejilerin geliştirilmesi gerekmektedir. Bu doğrultuda markalar aşağıdaki yolları izleyerek sosyal medyayı doğru bir şekilde kullanabilir.

Profesyonel Destek Alın

Günümüzde sosyal medya uzmanlığı ve dijital pazarlama uzmanlığı gibi meslekler ve bu alanlarda hizmet veren işletmeler ver almaktadır. Tetraport olarak biz de bu firmalar arasında ki yerimizi alıyoruz. Sosyal medya çok basit gibi gözükse de çözülmesi zor bir algoritmaya sahiptir ve rekabet son derece yüksektir. Bu nedenle profesyonel bir destek alarak markaların sosyal medya hesaplarını yönetebilmesi mümkündür.

Hedef Kitle Analizi

Sosyal medya ile ilgili çalışmalarınıza başlamadan önce mutlaka hedef kitle analizi yapmalısınız. Hedef kitlenizin hangi mecrada bulunduğu sosyal medya stratejileriniz için son derece önemlidir. 

Kanal Seçin

Instagram, Twitter ve Facebook gibi çeşitli sosyal medya kanallarının varlığından bahsettik. Bu kapsamda yaptığınız hedef kitle analizi doğrultusunda hedef kitlenizin bulunduğu kanalı tespit etmeli ve o kanalda paylaşımlar yapmalısınız.

Samimi Bir Dil Kullanın

Sosyal medya resmi bir yer değildir. Bu nedenle sosyal medya da samimi bir dil kullanarak hedef kitleniz ile samimi bir iletişim kurabilirsiniz.

LinkedIn Pazarlama Neden Önemli?

LinkedIn Pazarlama Neden Önemli?

İş dünyasının en önemli mecralarından bir tanesi olarak görülen LınkedIn’de gerçekleştirilen yepyeni reklamcılık faaliyetleri LinkedIn Pazarlama olarak bilinir. LinkedIn’de genellikle ağın hedef kitleyi oluşturması ve bu alanın çok kurumsal bir mecra olarak görülmesi pazarlamanın önemini kat be kat arttırır. Tetraport olarak LinkedIn’de doğru pazarlama taktikleri ile sizleri başarıya ulaştırmayı hedefliyoruz.

Ulusla ve uluslararası etki yaratma noktasında çok başarılı bir mecra olan LinkedIn’de iş amacı dışında bir kullanım yok denecek kadar azdır. Bu nedenle pazarlama yaparken gerçekleştireceğiniz aksiyonların başarısızlığı neredeyse imkansızdır. Tetraport olarak LinkedIn’in söz konusu özelliklerini etkili bir şekilde kullanmanızı şiddetle öneriyoruz. Peki, LinkedIn’i değerli kılan sayısal veriler neler?

LinkedIn Pazarlama Neden Tercih Ediliyor?

LinkedIn pek çok insan tarafından kullanılmıyor olsa da kitlesi oldukça bilinçli bir sosyal mecra bu nedenle doğru bir pazarlamada başarı oranı %90’lara ulaşıyor. Peki, bu başarıyı sağlayan veriler neler?

  • LinkedIn toplamda 450 milyonu aşkın kullanıcıya sahip oldukça büyük bir alandır.
  • Saniyede 2 yeni kullanıcının katıldığı LinkedIn’in aylık ziyaretçi sayısı 106 milyonu aşıyor.
  • LinnkedIn kullanıcılarınnın neredeyse %15’i bu mecraya her gün giriş sağlıyor.
  • B2B olarak adlandırılan alıcıların yarısına yakını tedarikçileri LinkedIn vasıtası ile buluyor. Bu da LinkedIn pazarlamasını değerli kılıyor.
  • B2B alıcıların %45’i yeni anlaşma sağlayacakları tedarikçileri LinkedIn’den buluyor.

Yukarıda listelenen özellikleri ile LinkedIn gerçekten önemli bir pazarlama aracı olmayı başarıyor. Bu aracın etkili kullanılması adına Tetraport olarak size gerekli desteği sunuyoruz.

LinkedIn Pazarlamada Tetraport Farkı!

Tetraport olarak LinkedIn’in hem B2B hem de B2C alıcılar için önemini biliyoruz. Bu noktada işletmenize değer yaratacak çalışmalar gerçekleştirerek satış performansınızın çok ciddi artış göstermesine katkı sağlıyoruz. LinkedIn’de her geçen gün ortaya çıkan değişiklikleri yakından takip ederek her güncellemeyi sizin lehinize kullanıyoruz. Tetraport olarak uygun hizmetlerimiz ve çözüm odaklı alternatiflerimiz sayesinde alışılmışın dışında olanı hedefliyoruz. Siz de bu hedef için çalışıyorsanız bizi tercih edebilirsiniz. LinkedIn konusunda uzmanlaşmış personelimiz ile iş birliği yaparak en etkili pazarlama çalışmalarını sürdürmek için hemen bizimle iletişime geçin.

Instagramda Nasıl Reklam Verilir

Instagramda Nasıl Reklam Verilir? Instagram Reklamlarının Önemi

Instagram, günümüzde en fazla tercih edilen sosyal medya kanalıdır. Bu nedenle instagram da markalar ve kişiler çeşitli amaçlar ile reklam çalışmaları hazırlayabilmektedir. Özellikle teknolojinin ve internetin yoğun bir şekilde gelişim gösterdiği günümüzde instagramın kişiler tarafından yoğun bir şekilde kullanıldığını ifade edebilmemiz mümkündür. Peki, instagram da reklam nasıl verilir? Gelin hep birlikte inceleyelim.

5 Adımda Instagramda Reklam Vermek

Instagramda reklam vermek için izlemeniz gereken çeşitli adımlar bulunmaktadır. Söz konusu adımları aşağıdaki gibi açıklayabiliriz.

Facebook Sayfanızı Business Manager’a Bağlayın

Instagramda reklam vermek için öncelikle Facebook sayfanızı Facebook’ta yer alan Business Manager’a bağlamaktır. Facebook Manager’ı Facebook for business sayfasının en altında yer alan başla butonuna tıklayarak kurabilirsiniz.

Facebook Reklam Hesabınızı Business Manager’a Ekleyin

Instagramda reklam vermek için izlemeniz gereken bir diğer adım facebook reklam hesabınızı Business Manager’a eklemektir. Bunun için business ayarlarından reklam vermek istediğiniz sayfayı seçmelisiniz. Buradan yeni bir sayfa oluşturabilir ya da mevcut bir hesabınızı seçebilirsiniz.

Instagram Hesabınızı Business Manager’a Bağlayın

İnstagramda reklam verebilmek için izlemeniz gereken bir diğer adım ise instagram hesabınızı Business Manager’a bağlamaktır. Bunu yapabilmek için instagram hesaplarına tıklamalı ve hesabınızı eklemelisiniz.

Power Editor’de Instagram Reklamı Oluşturun

Yukarıda belirtilen tüm işlemleri gerçekleştirdikten sonra Facebook Reklamları Power Editör kısmından reklam verip veremeyeceğinizi görüntüleyebilirsiniz. Reklam verebilir durumda olduğunuzu gördükten sonra yeni kampanya oluşturabilir ya da var olan bir kampanyanızı devam ettirebilirsiniz. Bu noktada hedef kitlenizi ve amacınızı net bir şekilde belirlemeniz son derece önemlidir.

Instagram Reklamlarınızı Geri Dönüşünü İzleyin

Yukarıda bahsedilen tüm işlemleri başarılı bir şekilde gerçekleştirdikten ve instagram reklamınızı oluşturduktan sonra hedeflerinize ulaşıp ulaşmadığınızı detaylı bir şekilde inceleyebilirsiniz. Bu doğrultuda reklamlarınızı doğru bir şekilde oluşturup oluşturmadığınızı gözlemleyebilme imkanı bulabilirsiniz.

Instagram reklamlarını yukarıda bahsedilen şekilde verebilirsiniz. Ancak profesyonel bir destek almak ve çok daha başarılı reklamlar oluşturmak isterseniz Tetraport ile iletişime geçebilirsiniz. Tetraport olarak en kaliteli hizmetleri sizlere sunmaktayız. Detaylı bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

ERP HAKKINDA BİLİNMESİ GEREKENLER?

Biliyorsunuz ki teknoloji her geçen gün daha da gelişiyor. Bu yüzden iş dünyasında bilgi
teknolojilerinin şirketlerdeki kullanımı da her alandan ve her ölçekten işletmeler için kaçınılmaz hale
gelmiştir. Bilgi teknolojilerinin, şirketlerin farklı özellikleri için kullanılması bilgisayarlar ve
sistemlerinin ilk kullanımından bu yana hızlı bir şekilde devam etmektedir. Oldukça hızlı bir şekilde
değişip gelişen bu rekabet şartları işletmelerdeki ihtiyaçların da artmasına sebep olmuştur. Bu artış ile
şirketlerde çeşitli işletme işlevlerini bir arada ve birbiriyle uyumlu olarak yürütülmesine de gerek
duyulmaya başlanmıştır.
ERP kurumsal kaynak planlaması veya işletme kaynak planlaması olarak tanımlanır. Kurumsal kaynak
planlaması farklı sektörlerdeki ve çeşitli birimlerdeki işletmelerin kullandığı stok kontrolü, üretim ve
tedarik yönetimi, muhasebe süreçlerinin birbiriyle bağlantılı hale getirildiği sistemlerdir. İşletmelerin
bütün verilerine bir araya getirir. ERP yazılımları firmalar için oldukça faydalı ve kullanışlı sistemlerdir.
ERP sistemleri sadece üretim alanında kullanılıyor diye bilinmektedir. Fakat günümüzde bu sistemler
çok geniş alana yayılmıştır. Genel olarak farklı verilerin saklandığı bütünleşik veri tabanı kullanırlar.
ERP sistemlerinin genel özellikleri şirketlerin alanına ve büyüklüğüne değişiklik göstermektedir.
-Fonksiyonel bir yapıya sahiptir.
-Tüm sektörleri hedef alan, kurulum sırasında şirketlere göre özelleştirilebilen yazılım paketleridir.
– İşletim sistemi ve donanımdan bağımsızlardır, fakat ERP üreticilerinin önerip onayladığı donanım ve
yazılımlar ile birlikte kullanılması, oluşabilecek riskleri en aza indirir.
-Tekrar eden ve sürekli olan iş süreçlerini destekler.
Eğer işletmenizin bir ERP sistemine ihtiyacının olduğunu düşünüyor ve şirketinizi başarılı bir şekilde
yönetmek istiyorsanız, işini son derece başarılı ve titiz bir şekilde ilerleten Tetraport size bu konuda
yardımcı olacaktır. Şirketinizin ihtiyaçları doğrultusunda sadece bugün ki değil ilerdeki iş potansiyelini
de göz önünde bulundurarak ERP çözümü üretmeye hazırız.

 
 
 

Abonelik

Son gelişmelerden haberdar olun.